Dia 12 de l'experiència gratificant - divendres 28

És oficial: ja hem acabat el disc!! Bo, sols falta masteritzar-lo, però ho farem este estiu, presumíblement en Nashville. Però això serà més avant... Hem arribat prompte a Sondor i hem repassat cançó a cançó, prenent nota de lo que hi havia que canviar. Deprés, a la una i mitja mos hem anat Pedro i jo, acompanyats de Nico i Faustet a Radio Sarandí a fer una nota (entrevista en uruguaià). La gent ha segut molt amable i estava ple de dones templaes. Podeu sentir l'entrevista en http://www.sarandi690.com.uy/programas_ver_ea.asp?idPrograma=20&ano=2008&mes=3&dia=28. Demà Gustavo mos respaldarà tot lo que hem gravat per tal d'endur-mos-ho a València. Després de dinar hem continuat fent els últims retocs en les mescles i hem mesclat la sessió acústica del dissabte passat, 14 temes més.
Per la nit hem fet el soparot de despedida en el Bacacay, Estavem quasi tots: Faustet, Juanjo, Nico, Gabi, Santiago, Juanma, Superego, Romina i jo. Sols han faltat Rafael i Gustavo, que tenia a la filla malalteta. Ha estat molt divertit i ara que acabem d'arribar a l'hostal, està fent-se de dia. Una nit més i a l'hemisferi nord. Tinc ganes de tornar i a l'hora no en tinc. No sé si m'enteneu. Bon dia.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Una bonita entrevista, aunque no se oye muy bien. Ya sabía yo que lo del idioma iba a traer cola. Enhorabuena por ser así.